måndag 8 mars 2010

Anna in Wonderland - I wish

Var med de flesta i klass och kollade på bio igår. Känner att det har blivit ganska mycket bio på sista tiden, men det är ju bara så kul!
Bion började klockan sex och min buss var sen så jag var inte i Borås förrän tio i, eftersom jag hade varit och firat min kusin Pontus hela dagen. Så typiskt, bussarna är ALDRIG i tid.
Men filmen var bra, för Johnny Depp var med och Tim Burton har regisserat den, så jag blev inte så förvånad. Det gick lika bra att inte kolla på 3D.
När bion var slut, hade jag två timmar som jag behövde vänta på min buss tillbaka, så jag åkte upp till Sjöbo istället för att sova där. Sedan kunde jag gå upp 11 idag! För vi har STUDIEDAG idag och på tisdag! Så himla gött, men måste plugga på matte och spanska. Och engelska och svenska. Aja, man får aldrig allt.

Långt inlägg, jag vet, men nu är det äntligen slut.

2 kommentarer:

Amanda Larsson sa...

Biljetterna igbg är snyggare ;P

anna larsson sa...

klart, filmen i gbg är bättre, men biljetterna i borås är billigare, och närmare! ha! <3