måndag 29 mars 2010

Arn

Jag är så trött på att ha gips nu! Man kan inte göra någonting. Inte skriva, inte duscha utan att tänka på handen, inte äta som vanligt, inte röra på armen utan att det tar emot.
Det känns som jag har en vante på mig som jag hela tiden vill ta av mig. Jag kommer på mig själv genom att tänka så, och sedan komma på att det inte går att ta av den. Jag trodde inte det skulle vara så hemskt. Varför just höger hand?
Jag ska väl egentligen inte klaga, det är ju bara tills på torsdag. Och då är det chokladparty med NV09P-pinglorna hos Michella. Mmmm, låter det inte gott med chokladfyllda hallon med grädde på toppen? skippa grädden,. resten låter mums!
Nu ska jag glo på Tv. En massa tv: först Arn, sedan saltön och sist Boston tea party. Känns riktigt skönt att inte ha läxor denna veckan. Riktigt skönt verkligen.

Usch, jag är så lat!

ska köpa gym-kort på friskis imorgon, så det ska bli ändring på det nu! yesssss

2 kommentarer:

erika sa...

vet hur det är haha ;)
jag vill med köpa gymkort på friskis, men jag har ingen att gymma med för mikaela är för liten..

anna larsson sa...

kan vi inte köpa så kan vi gå tillsammans? :) hur bra och kul som helst!