söndag 21 mars 2010

W850i, eller något. har inte brytt mig om att kolla.

Hatar (än en gång) min mobil:
  • Världens sämsta täckning (tar dagar innan man får sms)
  • Trippelt så tjock som min gamla mobil
  • Knapparna sitter omvänt så varje gång jag skriver sms, råkar jag lägga det i utkorgen
  • Den är uppskjutbar
  • När jag ska trycka på uppåtknappen, trycker jag alltid för långt upp och kommer in på min walkman-spellista. Som jag förövrigt inte har en enda bra låt i.
  • Jag har ingen annan jag kan ha.
  • Det går inte låsa den på normalt sätt, genom att skjuta ner den, utan man måste trycka på avstängningsknappen och bläddra ner till "knapplås", vilket ofta har resulterat i att telefonen stängs av.
  • Jag orkar inte med att lägga in musik (för den är så ful) och därför har jag den värsta väckningssignalen som finns och samma med ringsignal.

Vad ska jag göra? Jag är handikappad.

2 kommentarer:

erika sa...

Hahaha livet är inte enkelt.
Varför inte köpa en ny? ;) Du borde tjäna bra för du är ju min hoe! hahaha, nej jag är trött :)

anna larsson sa...

min pimp kan ju fixa en ny åt mig dårå! höhö
också trött.
btw, sparar till systemkamera. livet ÄR inte enkelt