tisdag 6 april 2010

Nattsvart

Nu när jag skulle cykla hem från Lina nyss höll jag på att tappa bort mig. Jag skojar inte när jag säger att jag aldrig bemött sådant mörker! Inte ens himlen var ljus nog för att kunna leda mig. Jag fick gå med cykeln jämte mig. Tur att jag vet hur vägen går i minsta lilla kurva, annars kanske jag hade legat i en av dem nu. Hade inte varit min dröm direkt.
Ska upp tidigt (enligt mig) imorgon, halv nio kanske. Ska till stan och fika med Amanda och Erika, eventuellt Caroline också. Sedan blir det nog en lugn kväll hos Matilda med några kompisar.
Så nu kommer den stora frågan: När kommer jag ha tid för att göra alla mina läxor/inlämningar som ska vara gjorda nästa vecka?

ÄH, det löser sig!

1 kommentar:

Amanda sa...

Detta tycker jag att vi får göra om en vacker dag:D Ha det GÖTT!!<3