torsdag 13 maj 2010

Har haft en underbar gårdag/natt/dag hos Elin Johansson med Erika Carlén och Emma Hagenbrant. Erika och jag sov över, och vaknade sådär ohälsosamt sent, som bara är pinsamt att vakna när man är hos en kompis...
Vi sjöng singstar sedan, eller ja, Elin och jag. Erika filmade oss (det hamnar inte på bloggen). Jag kan ju säga att min specialité är att köra backup på Abba's "take a chance". Oj oj oj, vilka kunskaper jag har i det, måste jag ändå säga! Höhö...

Sedan kom jag hem, åt, och bestämde mig för att kolla ikapp på missade LOST-avsnitt. Det var så sorgligt idag så mitt humör är lite konstigt nu, lite ledsen faktiskt. Jobbigt när en serie som man älskar bara har tre avsnitt kvar totalt. Det är hemskt att tänka på. Man kan ju inte heller dra ut på avsnitten, för det klarar man ju inte av! Lite abstinens just nu känner jag.

Känner också att jag bara vill fortsätta skriva om onödiga saker, om allt, men vem orkar läsa det? Det är ändå ingen som orkar läsa det jag skriver, höhö.

Godnatt kanske?
Näää, det blir nog inte riktigt än ändå....

1 kommentar:

erika sa...

hiho tack för onsdags/torsdags <3