måndag 10 maj 2010

Tillägnat Erika Carlén

Åt sushi med några idag för att fira Havals 17årsdag. Ingen hade ätit sushi typ, och de flesta hatade det. Hemskt att välja EEST först gången då med tanke på att de har Sveriges bästa sushi..
Jag gillar det dock, mycket!

Pluggade samhäll med Joni idag, men det gick sådär; David kan aldrig sluta prata.
Gjorde spanska nationella övning. gick perfekt. not. eller jo, helt okej.

Kom hem, pluggade matte, hamnade vid datorn.

Kände sig tvungen att blogga pga av en viss Erika Carlén. Men det är bra Erika, jag har blivit alltför slapp med att blogga nu på sista tiden.

Godnatt folks!

1 kommentar:

erika sa...

jag tror inte heller att jag skulle gilla sushi hiho :D
bra att du bloggar, så jag har något att göra.
vi ses på onsdag, vilket jag längtar tills och jag gillar att vara med dig. pusshej anniiis