måndag 29 november 2010

Ny dag, nya händelser!

Hepp, ingen sovmorgon idag tänkte jag när jag gick upp sex istället för halv nio. Kom till skolan vid åtta för att skriva en kemilabb med Samuel, så att det blir klart till på torsdag. Nu när jag var så duktig, förtjänar jag en sovmorgon imorgon, börjar nämligen inte innan kvart över ett!

Efter skolan idag, tog jag bussen till Viared, och hu vilken kyla det är ute nu! Vi kollade lite på en outlet jämte hans arbete, hittade en del saker, men det fick vara. Gör kanske ett nytt försök imorgon istället.
Sedan kom vi hem, och då kollade vi på Spiderwick. Har sett den innan, men tycker den är spännande och mysig och passar bra en kall novemberdag som denna. Dessutom fyller min kära far år idag! Grattis!

1 kommentar:

Caroline sa...

Bra :) Ja de tkr jag verkligen! och kanske inte somna mitt i filmen som sist i så fall ;) haha.