måndag 3 januari 2011

2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte för första gången i mitt liv på skidresa till Idre, det tog 10 timmar... Värt att nämna är att jag tidigare stått på skidor fyra gånger.


Har du några nyårslöften?
Inga officiella, men några små hemliga löften har jag för mig själv.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men jag fick ett kusinbarn, det kanske inte räknas..

Vilka länder besökte du?
Sverige och Danmark, buhu, tråkigt. Skärpning med det år 2011.


Vad var din största framgång 2010?
Jag lyckades gå ur ettan med de betyg jag ville ha och förtjänade.

Bästa köpet?
mina röda skor. plus min mobil som jag har nu (för den förra var värdelös.)

Vad spenderade du mest pengar på?
Skor, fika. Busskort i början av året.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jesper gör mig alltid glad  

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
  "We speak no americano", plus en massa låtar av Joshua Radin och Jack Johnson, som jag numera lyssnar intensivt på. Även "Walking in Memphis" och "Mmm Mmm Mmm".

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och, jag tror jag vågar släppa fram de mer ledsna känslorna nu än tidigare, vilket känns bra, och det leder till att jag i helhet känner mig gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat, as always..

Favoritprogram på TV?
Knappt sett på något på tv:n, men serie som serie, även om den inte går på tv, så säger jag "How I met your mother"

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade med släkt och vänner, senare på kvällen kom Jesper.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
Jeans, ganska vanlig, men ändå min stil. mycket T-shirts, och Levi´s. 

Den bästa nya personen du träffade? Jesper Höglund  

Inga kommentarer: