måndag 22 februari 2010

Bloggfunderingar

Jaså, då var man här igen. Jag läser så många ("många") bloggar just nu, så det gick inte hålla mot längre. Kanske det kallas bloggsbstinens? Jag vet inte, det kan ju inte smitta någon som inte har blogg, inte sant.
I denna bloggen skriver jag om vad som helst. Det kan vara långa inlägg, korta inlägg, knasiga, seriösa, fundersamma och, tja allting. Just nu tycker jag det känns lite fånigt att jag ska börja blogga. Igen. Men man måste ju försöka, inte bara ge upp och det gör inte Anna Larsson. Hon kämpar. Eller ja, vem försöker jag lura. Jag brukar ge upp rätt lätt, så förvänta er inga större ändringar när det gäller denna bloggen. Vi får som sagt se.

Ha det bra och så får vi se hur mycket jag kommer skriva/inte skriva här.

2 kommentarer:

erika sa...

älskar när du bloggar :D

anna larsson sa...

tack! detsamma :D