måndag 22 februari 2010

OS och plugg


Tittade nyss på herrarnas stafett i OS. Det verkade ju gå riktigt bra, men så ramlar han och vi kommer på en 8:e plats. Det är verkligen sådana saker som gör OS värt att kolla på. Som till exempel Curling. Tacka vet jag Curling! Det är en riktig sport. Borde man kanske börja, eller är det bara pensionärer som håller på med det. Fast små tanter kan vara riktigt trevliga. Speciellt om de är korta, så som jag och Caroline kommer vara om 60-70 år hade vi tänkt. Och flytta till Skottland till en by och handla tillsammans. Hejdundrans vilka framtidsplaner!
...Curling är en bra början.

Men nu borde jag börja plugga. det blir ganska mycket facebook och MSN, plus OS när man ska leta nyheter till redovisning i Samhäll. Förstår inte varför? host.
Tror jag fixar det imorgon och tittar på några avsnitt av vänner istället. wow, vilken serie säger jag bara. wow.