onsdag 24 mars 2010

idiotiskt

Spelade volleyboll på idrotten idag och, helt appropå ska vi spela på volleybollnatta på fredag! Inte alls bra planerat av Bengan eller så!
Men i alla fall, när vi övade på underhandsslag/bagger fick jag bollen på ena min tumme och sedan dess har den varit dubbelt så stor som min andra tumme. Nu har det gått ner lite och det är bara lite ömt och har ett stort blåmärke.

Men ändå, är inte det väldigt typiskt att skada sig före man ska spela? Så otroligt klumpigt.
Jag är ju stark så jag spelar ändå! haha

Vågar heller inte gå till sjuksyster, för då kanske jag inte få spela. illa, jag får nog binda det på fredag.

1 kommentar:

erika sa...

haha, anna då!
hoppas du är snäll och inte skäller på dom i ditt lag som du gjorde i högstadiet ;) vi syns ju imorgon min lilla annis