tisdag 23 mars 2010

skryt?


Som att Promoe är någonting man skryter om?
Kom ihåg en viss irriterande låt som man hade i bakhuvudet störandes i flera veckor.
Kommer dessutom ihåg, långt bak i minnet, att de bara har någonting som kallas, hm, kortegen , någonting? Aja, det är väl någon dagisfest någonstans.
Vi leder ju inte alls i alla kamper (och övrigt) som händer i Borås.
Men man är fri att tycka vad man vill och jag vet inte om man ska ta mig alltför seriöst. insatt är jag inte. Om någon teknist läser, snälla, mordhota mig inte.

2 kommentarer:

message from the darkside there is. sa...

Haha om du inte tycker Promoe är något att skryta om... Varför då kommentera hur töntigt du tycker det är? Och btw, det är ju inte vi Teknister som drar till Bäckäng på fest, utan det är ju ni som kommer till oss ;)
Återkom när ni har något som slår Promoe!
Och du, kortegen engagerar hela Borås med omnejd, kamperna engagerar våra två skolor + några random extra elever :)

anna larsson sa...

ta det inte så seriöst jenny lilla :) jag skulle bara se hur det var att trycka ner någon på en blogg. Alla andra har provat, så jag med. hahahahahah, ursäkta att just teknis blev utsatt.. Du har säkert rätt.
Kul om man läser detta nu. jag framstår som en idiot.. haha